Montag, 20. Juli 2009

6 Weken

Vandaag dan precies 6 weken zwanger.
Ik ben blij.
Het is toch een kadootje wat je bij je draagt en het is super als dat goed mag gaan.
Je leest vooral in deze weken zoveel over wat er allemaal fout gaat of kan gaan.

Gisteren was ik eindelijk bij mijn eigen huisarts.
Hij zag het al bij binnenkomst wat er "loos" was. Ja helaas, het buikje kan ik al niet meer verstoppen.
Ik heb een überweisung voor de frauenarzt en daar ga ik zo een afspraak maken.

Ik weet nu ook dat je hier een zgn Mutterpas krijgt. Hierin komt eigenlijk alles te staan. Van je lengte en gewicht en de bloeduitslagen.
Je krijgt hier wel uitgebreid onderzoek, van HIV tot chlamydia, alles wordt onderzocht.

Ik vind het allemaal best. ( is vorig jaar na mijn buikoperaties ook al bekeken)

Vandaag schijnt het weer een warme dag te worden. Ik kan niet zeggen dat ik erop zit te wachten. Ik ben en blijf een wintermens.

Gisteren heb ik mijn kantoor opnieuw ingedeeld. De parfum is nu goed te zien en heb ook e.e.a. op het raam geplakt.
Maar kijken of die nieuwsgierige mensen er iets mee doen.
Tis wel raar, zit je even achter de pc te lezen, staan er ineens 5 mensen voor je raam te gluren op de papieren hahahahaha.





Enfin, Jayden is ook wakker. We gaan er weer wat van maken vandaag.
Tot dan!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen