Freitag, 17. Juli 2009

Opgeruimd staat netjes

De afgelopen dagen hebben we hard in huis gewerkt.
De speelkamer is af.
Fabian zijn kamer moet alleen nog wat op de grond en dan is die ook af.
kan hij eindelijk genieten van zijn "rust".

Maar wat scheelt het een dozen.
De ene voorkamer stond vol.
Weet je hoeveel speelgoed we hebben?
Al die dozen zijn weg, verder hebben we nog een tiental dozen eindelijk op zolder gezet.
In de voorkamer kan nu weer gelopen worden.

Vanmiddag is het eind feest van het voetbal seizoen van Jayden.
Zij gaan boßeln ( klootschieten) en daarna gaan we met z'n allen bbq-en.
Ik kan niet echt zeggen dat ik zin heb. Mijn vader zou in dat geval zeggen, dan maak je maar zin.
Dat doen we dus ook maar.

Ik merk voor mezelf dat ik dus echt niet vooruit te branden ben. Nog steeds erg moe ( ik slaap ook 's middags).

Dinsdag wil ik naar de huisarts. Ik ben dan precies 6 weken zwanger.

Zo genoeg voor vandaag. Rest mij alleen jullie een fijn weekend te wensen.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen