Dienstag, 14. Juli 2009

Hoofdpijn

Vanmorgen werd ik weer eens op tijd wakker.
Maar dit keer met verschrikkelijke hoofdpijn.

Ik denk dat ik gisteren te lang achter de pc heb gezeten. Ik moet voor onze radio de stream veranderen en nu hebben we eindelijk een auto dj, die moest alleen gevuld met 5 GB muziek.
Dus turen turen en nog eens turen ( of gewoon niet zo dom doen en je bril opzetten).
De radio heeft een maand pauze en dit geeft mij tijd om een en ander te veranderen daar.
We hebben een nieuwe homepage, sinds vandaag een nieuwe stream en ik heb helaas ook afscheid moeten nemen van dj's.

Het goede nieuws is, dat er nieuwe dj's onderweg zijn ( 2 vanuit zuid Amerika, dus spaanstalige uitzendingen) een vanuit Engeland, een vanuit Finland en een uit Spanje.

Verder moet ik vandaag toch maar wat moed bijeen zien te rapen. We zijn eindelijk begonnen aan Fabian zijn slaapkamer, Die willen we eind van deze maand af hebben.

Ook wil ik nog wat ramen lappen. Maar dat laatste neem ik me al bijna een week voor.

Mijn huisarts is sinds vandaag ook weer op zijn plek ( na een welverdiende vakantie), maar ik ga er nog niet heen.
De wachtkamer zal wel bomvol zijn ( ivm open spreekuren hier).
Ik denk dat ik maandag of dinsdag ga.
Ik ben dan 6 weken zwanger.

Goed, ik ga Henk eens proberen wakker te krijgen, want die is ook in vakantie stemming geloof ik :)

Toedels.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen